דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרושות מטפלות שאפשר לסמוך עליהן 

מאת    [ 13/07/2010 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 4105 פעמים ]

ההבדל בין מטפלת לבייביסיטר

בואו נתחיל מזה שבאיזשהו מקום, התואר בייביסיטר הוציא שם רק למקצוע המטפלת. בייביסיטר הוא מישהו שמוצאים כדי לסתום חורים: כשרוצים לצאת לסרט או כששני ההורים מאחרים להגיע מהעבודה ובקיצור, מישהו שרק ישגיח כמה שעות על הילדים.

מטפלת היא משהו אחר לחלוטין: לא מדובר בבת של השכן או מתבגרת אחרת שרוצה להשלים הכנסה. מטפלות הן בעלות מקצוע, כאלו שההורים צריכים אותן מידי יום ביומו, בשעות קבועות. כששני ההורים עובדים משעות הבוקר עד לצהרים וצריכים מטפלת לתינוק שנולד לפני כמה חודשים, הם לא יפקידו אותו בידי בייביסיטר.

ומאחר שמדובר בתפקיד חשוב, צריך למצוא מטפלת טובה

וזה לא פשוט. החיפוש אחר מטפלות יכול להימשך זמן רב מאוד. לא כל מי שמגדירה את עצמה כמטפלת, תתאים לכם וגם מי שהתאימה במקום אחד, לא בהכרח תסתדר במקום אחר. לכל משפחה יש את הדרישות והסטנדרטים שלה וחשוב מאוד שתמצאו מישהי שתתאים בדיוק למה שאתם רוצים.

דרושה מטפלת מתאימה

הכימיה ביניכם לבין המטפלת חשובה ביותר. גם אם זו מטפלת מקצועית בעלת ניסיון של שנים רבות, אם אתם לא מסתדרים איתה כנראה שגם הילדים שלכם לא יאהבו אותה יותר מידי. גם מטפלת לתינוק צריכה להיות כזו שתרגישו איתה טוב, כי כולנו יודעים שתחושה פנימית של ההורים לא צצה בלי סיבה.

ראיון עבודה: כלי ל'סינון' מטפלות

אכן, זהו שלב שתצטרכו לעבור. למעשה, זהו שלב שכולם עוברים לפני שהם בוחרים את המטפלת שלהם. החלו לבצע סינון כבר לאחר הפניות הראשונות שתקבלו בעקבות המודעה שפרסמתם, עוד בשיחת הטלפון. שאלו את המועמדת מעט על עצמה ובררו נקודות חשובות לגביה (אלרגית לחתולים, פנויה בעיקר בבוקר או בערב, יודעת לבשל).

מטפלות שצלחו את הסינון הראשון, יזומנו לראיון אצלכם בבית. בשלב הזה כבר יהיו לכם כמה מועמדות פוטנציאליות ומהן תצטרכו לבחור. מצד אחד חשוב שהתהליך לא יימשך הרבה זמן, משום שאתם רוצים למצוא פתרון לבעיה. אבל, אל תשכחו את הצד השני: מדובר בילדים שלכם, לכן אל תמהרו להחליט איזו מטפלת מתאימה לכם.

חפשו חוות דעת, גם באינטרנט

כפי שציינו קודם לכן, העובדה שהמטפלת הסתדרה בבית הקודם שבו עבדה, לא אומרת שהיא תתאים גם לכם. אבל חוות דעת אף פעם לא יכולות להזיק. אם כל ההמלצות לגביה יהיו חיוביות תוכלו להיות רגועים הרבה יותר ואם רובן או כולן יהיו שליליות- תדעו שאת המועמדת הזו אתם לא רוצים אצלכם.

גם האינטרנט היא פלטפורמה מצוינת בשבילכם למציאת מטפלות וגם כדי לאתר המלצות וחוות דעת עליהן. בכל מקום שמציג מודעות בסגנון דרושה מטפלת, תוכלו להיעזר ככלי סינון נוסף, בדרך למטפלת שאתם הכי רוצים.

תדרכו את המטפלת בפעמים הראשונות

כדי שגם אתם וגם המטפלת החדשה תוכלו להתחיל את העבודה ברגל ימין, מומלץ שתלוו אותה בפעמים הראשונות ותראו איך היא מסתדרת עם הילדים. כשתראו בדקות הראשונות שהכל נראה בסדר ואין בעיות, תדעו שככל הנראה בחרתם מטפלת איכותית

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב